There was an error in this gadget

Thursday, November 12, 2009

sigh....

arini.. bgn2 tdo jek trus ngadap komputer.. smbil mkn nasi goreng n minum nescafe..kat rumah je la blh breakfast, klau kat hostel tu xdek maknanyer nak mkn benda2 mcm nie.. maggi pun da cukup. pg ni, bukak internet tgk blog aku smlm x tutup lagi.. uishh.. mmg nak suruh aku bc buat ke berapa kali pun aku x tau.. sshnyer nk terima satu kenyataan tu..

smlm bc satu blog tu, org tu kt... 'nsib baik hilang laptop..blh gak bli yg baru..cuba bygkan klau org yg hilang anak.. mn lg dia nak cari?' mmg btul pun pe org tu kata... saja nk wat perbandingan mcm tu kot, supaya kt blh fikir ade org yg lg malang dari kita.. skurang-kurangnyer blaja tuk terima kenyataan...

but i'm still thinking bout my laptop...sigh.. =(.. how r u lappy?

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Apa yg patut kita buat dengan pencuri macam ni?

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget
There was an error in this gadget
There was an error in this gadget